
Ett kärt återseende när Musikhögskolans i Malmö Symfoniorkester gästar Malmö Live Konserthus. Dirigent är Gudrun Dahlkvist. Hon leder denna gång orkestern genom ett program där alla känslor och temperament berörs, från Mozarts uvertyr till Trollflöjten och vidare till Mahlers första symfoni.