
Alle kæmper om den. De fleste har mistet den. Hvordan får vi den tilbage? Magten. Megalomane tech-milliardærer, korrupte politikere og velmenende mellemledere har i en uhellig alliance taget magten fra os. Tilbage står vi med en klode i brand, galoperende skærmafhængighed og et bureaukrati, der vokser hurtigere end ministerpensionerne. Men nok er nok!